Четвер, 05.12.2019, 18:44

БОЛЕХІВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №1

Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 138
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

21:49
Яким повинен бути сучасний вчитель?

        71b5f3bc95bd8d66719c0547051016b6.jpgНа сучасному етапі, коли проходить технологізація та комп’ютеризація суспільства, найгостріше постає проблема виховання підростаючого покоління. Яким воно буде? Яке майбутнє України? Ми живемо в час бурхливого розвитку інноваційних технологій. Стрімке зростання ІТ-галузі та нанотехнологій виявляє потребу у досвідчених фахівцях.  Тому школа, а зокрема, педагоги не можуть стояти осторонь, а повинні найперші відгукнутися і взяти активну участь у вихованні дитини в єдності з батьками і громадскістю. Сучасне покоління ми повинні призвичаїти до вимог часу. А тому, насамперед, виникає гостра освітня необхідність у якісному навчанні сьогоднішнього учня. Український учитель прагне інтегруватися до європейського та світового освітнього простору. В умовах національного відродження України і створення національної демократичної держави важливе значення має виховання людей, які мислять самостійно і творчо, які б вносили нові ідеї в усі сфери життя суспільства.
        Сучасна школа покликана виробити у кожного учня звичку брати участь у вирішенні важливих питань, відстоювати свою думку, поважати думку інших людей. Творчих педагогів хвилює проблема «мовчання» школярів. При навчанні, сьогодні, ми вносимо елементи загадковості. Таким засобом, за допомогою якого можна зацікавити учнів – є гра. Використання гри з навчальною метою на сьогоднішній день є дуже актуальним. Справжній педагог повинен працювати на майбутнє, випереджати свій час. Його має хвилювати не лише окрема індивідуальність, а світ людей. Процес реформування освіти в Україні є спробою застосування нових форм роботи в межах традиційної системи. Результативність у роботі досягається шляхом впровадження інноваційних технологій, пошуками відповіді на питання: «Як навчати, як створити сприятливі умови засвоєння нового матеріалу?». Я, вважаю, що будь-яка педагогічна технологія буде мертвою, якщо реальні люди, котрі її втілюють не розглядатимуть дану проблему, як цілісну систему в єдності компонентів і взаємозв’язків. Описати технологію – це одне, а реалізувати її на уроці – це зовсім інше. Ми, вчителі, повинні усвідомити, що слід переходити «від передання знань» до «навчання жити». Сучасний урок вимагає від педагога оптимального поєднання індивідуальної, парної, групової і колективної форм організації навчальної діяльності учнів. Значна кількість основних методичних інновацій пов’язана сьогодні із застосуванням інтерактивних методів навчання. Як бачимо, процес навчання потребує напруженої розумової роботи дитини і власної активності у цьому процесі. Уміння і бажання навчатися – це той фундамент, який закладаю я, як вчитель. Добре спрацьовує вправа «Мозковий штурм», яка дає можливість повторити вивчене. У дітей зник страх перед неправильною відповіддю. Самостійний пошук учнями відповіді на запитання «Чому?» приносить мені масу задоволення. Спираючись на власний досвід, учні самі пропонують завдання, ставлять запитання та шукають на них відповіді.
        У новому тисячолітті українське суспільство постало перед вибором: якою бути людині у ХХІ столітті, з якими ціннісними орієнтаціями, соціально-психологічними установами. Ми, вчителі, впроваджуємо новий режим навчально-виховної роботи в умовах гуманізації науково-методичної діяльності у напрямку забезпечення креативної освіти інноваційної особистості. Сьогодні, в школі впроваджується багато інноваційних технологій. Відомі нині, насамперед, такі, що найчастіше я використовую на практиці, – це:
- структурно-логічні технології;
- інтеграційні;
- ігрові;
- тренінгові;
- інформаційно-комп’ютерні;
- діалогові.
       Різноманітність сучасних технологій вимагає від учителя пильної уваги та відповідної підготовки їх вибору. Інноваційна діяльність передбачає сформованість у вчителя найвищого ступеня педагогічної творчості. Таким чином, одним з найважливіших стратегічних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої освіти України є забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів. Часто використовую інтерактивні методи на уроці. Впровадження системи інтерактивного навчання приносить користь учням. І не забуваю про умову індивідуальної роботи – це виховання самоповаги. Самоповага – це дитяча інтелігентність, прекрасний супутник усвідомлення свого власного становлення.
      В даний час ми побачили себе носіями суспільних і освітніх змін, активними учасниками і провайдерами реформ у системі освіти.
     Нам важливо, щоб сучасна школа була не місцем, де у дитини формуються додаткові комплекси, а щоб ця школа укріпила дитину, і вона сміливо могла будувати далі своє майбутнє.
Вчитель Болехівського академічного ліцею № 1
Корпан Тетяна Михайлівна

 

5e915f024b636e53cf7e5b6d58bf366b.jpg 60168b3d3b948a677a4f63b171afa1f2.jpg 24a37bc0a3b085da79ba2eb0ea71cc17.jpg580bea894bcf13beb7f30f6ec420ff21.jpg 83aa5f2863e322f9c9252198cae986d2.jpg

Переглядів: 111 | Додав: tetyana-korpan | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar